home about route backpack checkliste praxis gallery verweise infos kritzelbuch
it's raining

es pisst scho dae ganz tag aber isch glich u warm ... what ever, so viil zum wetter

hoet hamers echt luschtig gha ich und d'amanda .. mir hand namol zur cable car waelle. uf dem weg daerthi hamers eus verfahre und nach langem sueche glich na gfunde. wil's so fescht gregnet hat sinds naed uegfahre also simer zu dae seven wells ue glofe, en wasserfall i dae noechi .. . 650 stagetritt!!!!! mir hands zaehlt ... daerna simer mal wiider go mampe und denn hamer au endli ue choenne wils ufghoert hat zregne.

ploetzlich chunnt irgendso ne horde weiss ich was fuer komischi nationalitaet uf eus zuegstuermt und wott eus fotografiere und mal alange ... what's going on? denn hamer oeppe ae halb stund gwartet bis die all dobe xi sind wil die susch umbedingt mit eus haettet waelle id gondell stiige .. grml ..

d'fahrt ue isch dae reinschti horror xi ... wie amanda sage wuer "holly shit" es haet mega gwindet und baaaeee mir hand rein gaaaaaar nued xeh .. daevo xits es luschtig video. ich tuen's ob, spoetischtens wenn i diheime bi.

d'fahrt zrug isch a naed ohni xi .. holpper holpper autsch... mir hand eus ztot groellt uf em bike und dae halb verkehr behinderet *g* dae amanda ihri erschte fahrversuech mit mim scooter uf em parkplatz sind a naed ohni xi, und natuerli simmer grad wieder die absolut touriatraktion ..

Ian lacht mi grad us waeg mim sunne brand uf em rugge und piggst die ganz ziit ... baaaaeee ..

also mini schoefli ihrs *gg* ich gang etzt mal dae Ian go abehaue

knutsch ...

 

edit>

@ anita

 

verzaehlet da doch kei gruechtli dass i alles abegheie lahn gg immer die unterstellige, chum gheit oeppis abe ruefet a scho alli chris, daebi binis gar nie ..

wie gahts dinere schwoester uf em schiff?

 

 

28.4.08 14:57
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen
Gratis bloggen bei
myblog.de